Zakon Rycerzy Saradomin
Obecny czas to Wto 0:53, 08 Kwi 2025

regulamin

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zakon Rycerzy Saradomin Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
MilordKiler
wielki mistrz zakonu
wielki mistrz zakonu



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 23:39, 05 Mar 2007    Temat postu: regulamin

1. Będziesz respektował regulamin firmy Jagex oraz Klanu.

2. Każdy kto będzie chciał wstąpić do klanu pisze podanie, które
zawiera:
a) Combat lvl.
b) 3 najlepsze umiejętności (skille).
c) Od kogo dostałeś/aś zaproszenie do klanu.
d) lub skąd dowiedziałeś się o klanie.
e) Najważniejsze czy akceptujesz regulamin.

3. Do klanu głównego przyjmuje:
a) wojowników od 80 combatu.
b) łuczników od 75 level łucznictwa (ranged lvl).
c) czarodziei (magów) od 75 level magi (magic lvl).

4. Pozostałych przyjmuje do akademii zgodnie z głosowaniem od 60
combatu (zgodnie z regulaminem akademii).

5. Do klanu przyjmowani są wyłącznie Polacy / lub mówiący po Polsku.

6. Targowisko, chcesz coś kupić lub sprzedać - tu wolno, ale:
a) nie oszukujemy
b) ceny mają być uczciwe
c) nie okradamy się

7. Praca dla innych graczy jest dopuszczalna, ale
a) zawarta umowa obowiązuje do zrealizowania.
b) od zawartej umowy nie można odstąpić chyba , że obie strony
się na to godzą.
c) nie wypełnisz umowy w określonym czasie płacisz
odszkodowanie 40 procent wartości umowy.

8. Pojedynki są dopuszczalne:
a) w celu ustalenia wartości bojowej (kto jest lepszy).
b) jeśli kogoś obraziłeś zabierasz ze sobą 100 K.
c) w miejscu :
- dla graczy free (bezpłatnych) "Wilderness" (tzw. wild).
- dla graczy members (płatnych) "Dual Arena".

9. Nie wyśmiewamy się z innych, niższych levelem, graczy.

10. Kiedy jakiś klanowicz ma problem ma go cały klan i wtedy wszyscy
starają się go rozwiązać.

11. Na wilda chodzimy obowiązkowo oraz:
a) termin podaje przez GG na 2-3 dni przed wypadem.
b) na wildzie nie atakujemy siebie nawzajem.
c) kiedy atakują jednego z nas pomagamy o ile jest to możliwe.
d) możliwy jest odwrót tylko na mój rozkaz.
e) akademia chodzi na wilda zgodnie z regulaminem akademii.

12. Wojny klanowe:
a) nie uciekamy.
b) nie ma odwrotu.
c) walka do ostatniego wojownika.
d) jeśli będą "łupy" zbieramy dopiero po bitwie.

13. Odnośnie forum:
a) nie przeklinamy.
b) nie piszemy kilka postów naraz (jeden za drugim).
c) posty typu "cze" / "fajnie że jesteś" / "ja też" od razu kasuje.
d) wszyscy mogą wygłosić swoje zdanie.
e) posty zatytułowane "Obowiązek" - wypowiadają się wszyscy
możliwie jak najszybciej.

14. Stopnie w klanie zgodne z dawnymi obyczajami rycerzy:
a) chłopiec stajenny.
b) giermek.
c) rycerz.
d) kapitan rycerzy.
e) dowódca zamku.
f) mistrz zakonu.
g) wielki mistrz zakonu.

15. Obowiązki w celu ulepszenia sprawności bojowej (ile trzeba nabić leveli/ combatów):
AKADEMIA
a) wojownik akademii 1 combat co 2 tygodnie.
b) łucznik akademii 1 level z łucznictwa (ranged) co 2 tygodnie + 1 combat
co 2 miesiące.
c) mag akademii 1 level magi (magic) co 2 tygodnie + 1 combat co
2 miesiące.
KLAN
d) wojownik klanu 1 combat co 2 miesiące.
e) łucznik klanu 1 level łucznictwa (ranged) co 2 miesiące + 1 kombat co 4 miesiące.
f) mag klanu 1 level magi co 2 miesiące 1 combat co 4 miesiące.
g) oczywiście w klanie nabijamy levele oraz combaty aż do uzyskania maksymalnych czyli dla leveli 99 (lvl), natomiast dla combatów 126,225 (cmb).

16. Dodatkowe punkty:
a) za zmieszczenie dokładnego opisu questów można dostać
od 1 do 10 punktów.
b) im dokładniej opiszesz misję (quest), tym więcej punktów przyznam.
c) specjalna premia za questy nie zamieszczone na żadnej stronie
polskiej.

17. Motto klanu wszystkim znane: " Jeden Za Wszystkich, Wszyscy Za
Jednego " ponoć się to sprawdza - zobaczymy.

18. Regulamin może ulec zmianie - po zamieszczeniu w dziale "Obowiązek" ankiety - liczy się ilość głosów za lub przeciw.

19. Zmiany w regulaminie akademii przeprowadza mistrz akademii,
po konsultacji ze mną.

Jeżeli nie jesteś odporny na ból, nie przetrwasz ...


Zostaną tylko najsilniejsi ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zakon Rycerzy Saradomin Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin