MilordKiler
wielki mistrz zakonu

Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:39, 05 Mar 2007 Temat postu: regulamin |
|
|
1. Będziesz respektował regulamin firmy Jagex oraz Klanu.
2. Każdy kto będzie chciał wstąpić do klanu pisze podanie, które
zawiera:
a) Combat lvl.
b) 3 najlepsze umiejętności (skille).
c) Od kogo dostałeś/aś zaproszenie do klanu.
d) lub skąd dowiedziałeś się o klanie.
e) Najważniejsze czy akceptujesz regulamin.
3. Do klanu głównego przyjmuje:
a) wojowników od 80 combatu.
b) łuczników od 75 level łucznictwa (ranged lvl).
c) czarodziei (magów) od 75 level magi (magic lvl).
4. Pozostałych przyjmuje do akademii zgodnie z głosowaniem od 60
combatu (zgodnie z regulaminem akademii).
5. Do klanu przyjmowani są wyłącznie Polacy / lub mówiący po Polsku.
6. Targowisko, chcesz coś kupić lub sprzedać - tu wolno, ale:
a) nie oszukujemy
b) ceny mają być uczciwe
c) nie okradamy się
7. Praca dla innych graczy jest dopuszczalna, ale
a) zawarta umowa obowiązuje do zrealizowania.
b) od zawartej umowy nie można odstąpić chyba , że obie strony
się na to godzą.
c) nie wypełnisz umowy w określonym czasie płacisz
odszkodowanie 40 procent wartości umowy.
8. Pojedynki są dopuszczalne:
a) w celu ustalenia wartości bojowej (kto jest lepszy).
b) jeśli kogoś obraziłeś zabierasz ze sobą 100 K.
c) w miejscu :
- dla graczy free (bezpłatnych) "Wilderness" (tzw. wild).
- dla graczy members (płatnych) "Dual Arena".
9. Nie wyśmiewamy się z innych, niższych levelem, graczy.
10. Kiedy jakiś klanowicz ma problem ma go cały klan i wtedy wszyscy
starają się go rozwiązać.
11. Na wilda chodzimy obowiązkowo oraz:
a) termin podaje przez GG na 2-3 dni przed wypadem.
b) na wildzie nie atakujemy siebie nawzajem.
c) kiedy atakują jednego z nas pomagamy o ile jest to możliwe.
d) możliwy jest odwrót tylko na mój rozkaz.
e) akademia chodzi na wilda zgodnie z regulaminem akademii.
12. Wojny klanowe:
a) nie uciekamy.
b) nie ma odwrotu.
c) walka do ostatniego wojownika.
d) jeśli będą "łupy" zbieramy dopiero po bitwie.
13. Odnośnie forum:
a) nie przeklinamy.
b) nie piszemy kilka postów naraz (jeden za drugim).
c) posty typu "cze" / "fajnie że jesteś" / "ja też" od razu kasuje.
d) wszyscy mogą wygłosić swoje zdanie.
e) posty zatytułowane "Obowiązek" - wypowiadają się wszyscy
możliwie jak najszybciej.
14. Stopnie w klanie zgodne z dawnymi obyczajami rycerzy:
a) chłopiec stajenny.
b) giermek.
c) rycerz.
d) kapitan rycerzy.
e) dowódca zamku.
f) mistrz zakonu.
g) wielki mistrz zakonu.
15. Obowiązki w celu ulepszenia sprawności bojowej (ile trzeba nabić leveli/ combatów):
AKADEMIA
a) wojownik akademii 1 combat co 2 tygodnie.
b) łucznik akademii 1 level z łucznictwa (ranged) co 2 tygodnie + 1 combat
co 2 miesiące.
c) mag akademii 1 level magi (magic) co 2 tygodnie + 1 combat co
2 miesiące.
KLAN
d) wojownik klanu 1 combat co 2 miesiące.
e) łucznik klanu 1 level łucznictwa (ranged) co 2 miesiące + 1 kombat co 4 miesiące.
f) mag klanu 1 level magi co 2 miesiące 1 combat co 4 miesiące.
g) oczywiście w klanie nabijamy levele oraz combaty aż do uzyskania maksymalnych czyli dla leveli 99 (lvl), natomiast dla combatów 126,225 (cmb).
16. Dodatkowe punkty:
a) za zmieszczenie dokładnego opisu questów można dostać
od 1 do 10 punktów.
b) im dokładniej opiszesz misję (quest), tym więcej punktów przyznam.
c) specjalna premia za questy nie zamieszczone na żadnej stronie
polskiej.
17. Motto klanu wszystkim znane: " Jeden Za Wszystkich, Wszyscy Za
Jednego " ponoć się to sprawdza - zobaczymy.
18. Regulamin może ulec zmianie - po zamieszczeniu w dziale "Obowiązek" ankiety - liczy się ilość głosów za lub przeciw.
19. Zmiany w regulaminie akademii przeprowadza mistrz akademii,
po konsultacji ze mną.
Jeżeli nie jesteś odporny na ból, nie przetrwasz ...
Zostaną tylko najsilniejsi ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|